GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYIK

Kérdésed van?

Itt megtalálod a válaszokat a leggyakrabban feltett kérdésekre!

 

Ha még mindig nincs meg a válasz amit kerestél, csak küldj egy üzenetet lentebb és kollégánk 24 órán belül válaszol (általában 1-2 óra)!

Rendelés

Hogy tölthetek fel képeket?

A termékoldalon tudod felölteni a képeket a Tallózásra kattintva. Alternatív megoldásként küldd el őket nekem az adventuresofrubi@gmail.com e-mail címre, a rendelésszámmal együtt.

Nincs közös fotóm a többiekkel. Küldhetek mindenkiről külön képet?

Igen, az egyéni fotók is tökéletesen működnek. 

Milyen fotókat töltsek fel?

Kérlek jó minőségű fotókat tölts fel, legalább kettőt mindenkiről. A legjobb, ha a kép temrészetes fényben készült, nincs semmi sem levágva; minden rendesen látható, és az adott ember/állat a kamerába néz. MEGJEGYZÉS: ha csak napszemüveget / kalapot tartalmazó fényképeket töltesz fel, akkor ezekkel a kiegészítőkkel rajzoljuk őket.

Hol tekinthetem meg a rendeléseimet?

A fiókon belül "Rendeléseim" menüpont alatt tudod őket megnézni.

Hamarabb szeretném kézhez kapni a terméket. Meg lehet esetleg sürgetni valahogy?

Igen, van erre esély felárral. Kérlek, küldj egy emailt ezestben.

FOLYAMAT

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Ez teljes mértékben termékfüggő. Amennyiben 100%-ban egyedi terméket (saját kép alapján készült illusztrációval) rendeltél, úgy a készítési idő hosszabb lehet, mint egy Tervezd Magad tipusú terméknél.

A termékoldalon minden esetben részletes leírást találsz az adott termék készítési és szállítási idejéről.

Hogyan készülnek a portrék/grafikák?

Mindent digitálisan rajzolunk, majd nyomtatunk.

Hogyan kapom kézhez a terméket?

A pénztár oldalon az általad kiválasztott szállítási móddal küldjük a csomagod, amint te rábólintottál a nyomtatásra, elkészítésre.

Hogyan vannak kinyomtatva a portrék?

Az egyedi portrékat Premium Glossy fényes fotópapírra nyomtatjuk, mely sokáig eláll és nem veszít a minőségéből. Ha kerettel kéred, akkor fekete/fehér kerettel küldjük.

Szállítás

Mennyi ideig tart a szállítás?

A szállítás általában 1-3 munkanap.

Milyen szállítási lehetőségek közül válaszhatok?

Jelenleg MPL és DPD házhozszállítás közül válaszhatsz.

Nyomon követhető a csomagom?

Igen, minden csomag nyomonkövethető.

Mi történik, ha nem érkezik meg a csomagom vagy sérülten ér ide?

Szerencsére ez nem jellemző, de ha ez történne természetesen újraküldjük a terméket.

Egyéb

Kérhetek változtatásokat az egyedi termékemen?

Természetesen igen, de újra nem tudunk rajzolni semmit.

Pénzvisszatérítést kaphatok?

Az egyedi termékeink 100%-ban egyediek ezért nem tudjuk őket visszavenni és pénzt visszatéríteni. Ugyanakkor ha mégsem tetszik vagy egyéb probléma merülne fel, kérlek lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és megoldást találunk a problémára!